Tel Fix: 021 335 62 82
021 335 62 83
Tel: 0725349165
e-mail: sales@systemplus.ro
str. Siriului 42-46, sector 1, Bucuresti
021 335 62 83
Tel: 0725349165
e-mail: sales@systemplus.ro
str. Siriului 42-46, sector 1, Bucuresti
Program: L-V 9.00 - 18.00
Telefon: 0730 019 739
021 335 62 83
e-mail: service@systemplus.ro
str. Siriului 42-46, sector 1, Bucuresti
Telefon: 0730 019 739
021 335 62 83
e-mail: service@systemplus.ro
str. Siriului 42-46, sector 1, Bucuresti
Ce echipamente pot fi aduse in service?
- System Plus este centru autorizat de service pentru echipamente HP si Dell
- Sunt acceptate echipamente aflate atat in garantie cat si in perioada de post-garantie.
- Pentru majoritatea produselor HP si Dell se poate efectua reparatia in service-ul nostru.
- Totusi exista anumite exceptii: produsele care nu sunt vandute pe canal oficial, anumite produse HP din gama Pavilion si Presario. Anumite produse Dell achizitionate din strainatate se pot repara dupa ce se efectueaza transferul de garantie.
- Pentru detalii va rugam sa ne contactati.
- Timpul de reparatie poate varia, in functie de nivelul de service achizitionat pentru echipament si disponibilitatea pieselor ce trebuie inlocuite, intre 2 si 14 zile. Timpul mediu de efectuare al unei reparatii in service este de cca. 10 zile. Aceste valori sunt orientative si nu reprezinta un angajament contractual
- Reparatiile HP/Dell Next Bussiness Day on-site se efectueaza la sediul clientului, in ziua sosirii piesei.
- Reparatiile HP/Dell in regim de interventie rapida se realizeaza conform specificatiilor nivelului de servicii respectiv (SLA)
- Daca echipamentul se afla in perioada de garantie trebuie sa veniti cu:
- factura de cumparare
- certificatul de garantie
- alte documente relevante (de ex. certificat de extindere de garantie etc.)
- Daca echipamentul a iesit din perioada de garantie nu trebuie sa veniti cu nici un document.
- Da. Totusi procedura de verificare a starii garantiei produsului va fi mai laborioasa si pot apare unele intarzieri.
- Da. Acceptam in service echipamente HP si Dell aflate in perioada de garantie, indiferent de unde au fost cumparate.
- Pentru repararea echipamentelor HP si Dell aflate in garantie nu se plateste nicio taxa, indiferent de la ce firma din Romania sau din strainatate au fost cumparate (daca au fost cumparate pe canal oficial).
- Pentru echipamentele Dell cu garantie de tip Parts Only (anumite proiectoare, imprimante) care nu sunt cumparate de la System Plus se percepe o taxa de logistica.
- Da, dar cu anumite limitari. Pentru detalii va rugam sa ne contactati
- Da, nu este nici o problema; trebuie totusi facuta o programare prealabila. Deasemeni, daca echipamentul nu are garantie on-site va trebui platita o taxa de deplasare.
- Da, oferim asistenta tehnica prin telefon in mod gratuit; pentru situatiile care implica interventii se va achita o taxa.
- Activitatea de service se desfasoara in tara prin reteaua de parteneri service System Plus (HP si Dell), in orasele: Alba Iulia, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Brasov, Botosani, Buzau, Cluj, Constanta, Craiova, Deva, Drobeta Tr. Severin, Focsani, Galati, Iasi, Medias, Odorheiul Secuiesc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Reghin, Satu Mare, Sibiu, Slatina, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.
- System Plus este si centru autorizat pentru a efectua reparatii Dell cu garantie de tip Carry In Service (CIS). Garantia echipamentelor CIS se efectueaza la sediul System Plus din Bucuresti sau la centrele CIS autorizate ale System Plus din orasele subliniate.
- Pentru a afla datele de contact ale partenerului din orasul dvs. ne puteti contacta aici.