Acvaria - Horoscop, compatibilitate, bioritm, tarot Bucharest Science Festival 2015 - Primul Festival al Stiintelor din Romania Planeta Stiintei - activitati si evenimente stiintifice pentru copii
Tel/Fax: (021) 335.62.82
               (021) 335.62.83
e-mail: sales@systemplus.ro
str. Siriului 42-46, sector 1, Bucuresti
Program: L-V 9.00 - 18.00
Telefon: (021) 335.62.87
Fax: (021) 335.62.83
e-mail: service@systemplus.ro
str. Siriului 42-46, sector 1, Bucuresti
Catalog de Solutii Educationale »
Dispecer service System Plus
...mai multe
Configurator Office 365
Aboneaza-te la newsletter!

e-mail:


   System Plus, Service


Ce echipamente pot fi aduse in service?
  • System Plus este centru autorizat de service pentru echipamente HP si Dell
  • Sunt acceptate echipamente aflate atat in garantie cat si in perioada de post-garantie.
Exista echipamente HP si Dell care nu sunt acoperite de service?
  • Pentru majoritatea produselor HP si Dell se poate efectua reparatia in service-ul nostru.
  • Totusi exista anumite exceptii: produsele care nu sunt vandute pe canal oficial, anumite produse HP din gama Pavilion si Presario. Anumite produse Dell achizitionate din strainatate se pot repara dupa ce se efectueaza transferul de garantie.
  • Pentru detalii va rugam sa ne contactati.
Care este timpul de reparatie?
  • Timpul de reparatie poate varia, in functie de nivelul de service achizitionat pentru echipament si disponibilitatea pieselor ce trebuie inlocuite, intre 2 si 14 zile. Timpul mediu de efectuare al unei reparatii in service este de cca. 10 zile. Aceste valori sunt orientative si nu reprezinta un angajament contractual
  • Reparatiile HP/Dell Next Bussiness Day on-site se efectueaza la sediul clientului, in ziua sosirii piesei.
  • Reparatiile HP/Dell in regim de interventie rapida se realizeaza conform specificatiilor nivelului de servicii respectiv (SLA)
De ce documente am nevoie pentru a introduce un echipament in service?
  • Daca echipamentul se afla in perioada de garantie trebuie sa veniti cu:
    • factura de cumparare
    • certificatul de garantie
    • alte documente relevante (de ex. certificat de extindere de garantie etc.)
  • Daca echipamentul a iesit din perioada de garantie nu trebuie sa veniti cu nici un document.
Am pierdut factura de cumparare si/sau certificatul de garantie. Pot sa aduc totusi un echipament HP sau Dell, aflat in perioada de garantie, in service?
  • Da. Totusi procedura de verificare a starii garantiei produsului va fi mai laborioasa si pot apare unele intarzieri.
Am un echipament HP sau Dell defect, aflat in perioada de garantie, cumparat de la alta firma din Romania. Pot veni cu el in service la System Plus?
  • Da. Acceptam in service echipamente HP si Dell aflate in perioada de garantie, indiferent de unde au fost cumparate.
Pentru repararea echipamentele HP sau Dell aflate in perioada de garantie se plateste vreo taxa?
  • Pentru repararea echipamentelor HP si Dell aflate in garantie nu se plateste nicio taxa, indiferent de la ce firma din Romania sau din strainatate au fost cumparate (daca au fost cumparate pe canal oficial).
  • Pentru echipamentele Dell cu garantie de tip Parts Only (anumite proiectoare, imprimante) care nu sunt cumparate de la System Plus se percepe o taxa de logistica.
Am un echipament HP sau Del defect, cumparat din strainatate, dar care se gaseste printre produsele al caror service se poate face si in Romania. Un astfel de echipament se poate repara in garantie la System Plus?
  • Da, dar cu anumite limitari. Pentru detalii va rugam sa ne contactati
Poate sa vina cineva la sediul meu pentru a diagnostica echipamentul defect?
  • Da, nu este nici o problema; trebuie totusi facuta o programare prealabila. Deasemeni, daca echipamentul nu are garantie on-site va trebui platita o taxa de deplasare.
Am nevoie urgenta de asistenta tehnica. Se poate obtine?
  • Da, oferim asistenta tehnica prin telefon in mod gratuit; pentru situatiile care implica interventii se va achita o taxa.
Vreau sa repar un echipament in orasul meu, se poate?
  • Activitatea de service se desfasoara in tara prin reteaua de parteneri service System Plus (HP si Dell), in orasele: Alba Iulia, Arad, Bacau, Baia Mare, Bistrita, Brasov, Botosani, Buzau, Cluj, Constanta, Craiova, Deva, Drobeta Tr. Severin, Focsani, Galati, Iasi, Medias, Odorheiul Secuiesc, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Reghin, Satu Mare, Sibiu, Slatina, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Vaslui.
  • System Plus este si centru autorizat pentru a efectua reparatii Dell cu garantie de tip Carry In Service (CIS). Garantia echipamentelor CIS se efectueaza la sediul System Plus din Bucuresti sau la centrele CIS autorizate ale System Plus din orasele subliniate.
  • Pentru a afla datele de contact ale partenerului din orasul dvs. ne puteti contacta aici.



home | promotii | produse | noutati | service | jobs | noi | certificari | drivere | contact | GDPR            19.11.2018
Developed by Terrasoft
Ecotic